31.05.2016
Tiedote Pelaaja Ensin- kyselytutkimuksesta

Pelaaja Ensin –tyytyväisyyskysely

Hyvät pelaajat,

Pyrkimyksenämme on jatkuvasti kehittää Ruuhikosken golfyhteisöä. Siksi olemme jäsentemme ja vieraspelaajiemme edun vuoksi päättäneet jatkaa yhteistyötä Suomen Golfliiton ja heidän projektikumppaninsa Raw Milkin kanssa.
"Pelaaja Ensin" –tyytyväisyyskysely antaa meille mahdollisuuden hyödyntää kokemuksianne golfyhteisössämme ja seurata kehitystämme.
Haluamme edelleen parantaa tietämystämme niistä olosuhteista ja tekijöistä, jotka vaikuttavat omien ja vieraspelaajiemme kokemuksiin. Tämä tieto antaa meille ainutlaatuisen mahdollisuuden kehittää golfyhteisöämme sellaiseksi, että sinä pelaajana olet etusijalla ja saat parhaan mahdollisen kokemuksen.
Kyselyn teknisestä toteutuksesta vastaa Golfliiton projektikumppani, tanskalainen Raw Milk.

Vastaukset käsitellään anonyymeinä eikä jäsentietoja käytetä muuhun kuin kyselyn toteuttamiseen ja toiminnan kehittämiseen eikä niitä anneta eteenpäin muille osapuolille.

Tulette saamaan tämän vuoden aikana kyselykutsun sähköpostiinne, johon lämpimästi toivomme vastaavanne. Kukin täysi-ikäinen jäsen tulee saamaan yhden kyselykutsun kauden aikana. Ensimmäiset kyselykutsut lähetetään toukokuun lopussa.

Ystävällisin terveisin,

Jyri Sarvikas

Ruuhikoskigolf

Takaisin uutisiin

Seuraavat kilpailut

Swingi on Ruuhikoski Golfin ajankohtaisosio, jossa voit lukea kiinnostavia kuulumisia Ruuhikosken ajankohtaisista aiheista ja golfin parissa toimivista henkilöistä.
 Siirry